Shopping Cart

Kontakt oss
Chat
Vi står klare til å besvare dine spørsmål, mandag–fredag 08:00–16:00
Telefon
Ring oss gjerne på telefon 6916 5500, mandag–fredag 08:00–16:00
E-postadresse
Forespørsler på e-post besvares i løpet av en arbeidsdag. support@sono.no
Adresse til våre kontor og lager
Sarpsborg (Hovedkontor)

Sono Norge AS sitt hovedkontor ligger i Sarpsborg. Du er hjertelig velkommen til å besøke oss.

Vår besøksadresse er:
Sono Norge AS
Bredmyra 4, 1739 Borgenhaugen
Telefon: 6916 55 00
E-post: support@sono.no

Oslo (Salgskontor)

Sono Norge AS har salgskontor Oslo. Avtal gjerne tid for et møte og en hyggelig prat om dine behov for innredning til kontor, lager, verksted og garderobe.

Besøksadresse:
Sono Norge AS
Stålfjæra 7, 0975 Oslo
Telefon: 6916 55 00
E-post: support@sono.no

 

Sarpsborg (Lager)

Sono Norge AS sitt sentrallager ligger i Sarpsborg.

Adressen er:
Sono Norge AS
Bredmyra 9
1739 Borgenhaugen

Åpningstider er: mandag - fredag 07.00 - 15.00

For å avtale henting eller returer av varer, ber vi deg om først å kontakte vårt kundesenter. Det gjør du på
telefon: 6916 5500
e-post: support@sono.no

Vi hjelper deg med din innredning
– fra idé til virkelighet

Vi hjelper deg med å finne de beste løsningene for ditt behov og din virksomhet. Avtal et møte med en av våre prosjektledere, eller ta kontakt på support@sono.no eller telefon 6916 5500.

Avtal et møte
Aleksander Andersen
Area sales manager
Distrikt: Oslo, Viken (Akershus Vest og Buskerud), Vestfold, Rogaland
Endre Scholze
Area sales manager
Distrikt: Viken (Østfold, Akershus Syd). Entreprenører Østlandet.
Ivan Viberg
Area sales manager
Distrikt: Viken (Østfold), Telemark, Agder, Vestland (Hordaland), Nordland, Trøndelag, Troms og Finnmark
Raymond Årsbog
Area sales manager
Distrikt: Møre og Romsdal, Sogn og Fjordane
Thor Arne Løkken
Salgsdirektør
Ofte stilte spørsmål
Er det mulig å betale med faktura?

Ja, vi sender faktura på din bestilling. Les mer om de forskjellige betalingsformene vi tilbyr her.

Hva er leveringstiden?

Forventet dato for avsendelse fra vårt lager som er angitt i nettbutikken, er vårt beste estimat på en avsendelsesdato. Det vil si at det kan være avvik ved f.eks. helligdager og ferier.

Det tas alltid forbehold om ekstrerne forhold som kan påvirke normale prosedyrer for utsending fra lager. Den korrekte leveringsdato (dato for utsending fra vårt lager) er alltid påført den ordreberekftelse vi sender etter å ha behandlet din bestilling.

Hva koster frakten?

Vi selger varer med svært ulik beskaffenhet og leverer til hele fastlands-Norge. Det medfører at fraktprisen vil variere avhengig av hva du bestiller og hvor du ønsker varene levert i vårt langstrakte land.

For å se hva frakten på din bestilling er, vil denne beregnes når du har lagt varer i handlekuven OG legger inn postnummer på leveringsadressen din i kassen. Da vil fraktbeløpet beregnes og vises i valget "Standard frakt".

Vi gjør for ordens skyld oppmerksom på at det er gratis frakt på alle ordre du selv legger i nettbutikken ved bestillinger over 1.000,- eks. MVA.

Kan man bestille som privatperson?

Sono ønsker både bedrifter og forbrukere velkomne som kunder. Avtaler som inngås med bedrift utgår fra Kjøpsloven. Avtaler som inngås med forbrukere utgår fra Forbrukerkjøpsloven, samt Angrerettloven hvor disse lover overstyrer eventuelle konflikter i betingelser.

Kan man få vareprøve?

Hvis du har et større prosjekt og ønsker å prøve ut en vare i vårt sortiment før du bestiller, da tar du kontakt med en av våre selgere eller inneselgere på vår eminente kundeservice. Ring 6916 5500 for en avtale!

Hvor finner jeg sporing for forsendelsen?

Vi bruker flere forskjellige transportører avhengig av varenes beskaffenhet og ikke minst hvor i vår langstrakte land du holder til. Dette medfører dessverre at det er problematisk å få et godt track&trace-system.

Men, vi hjelper deg selvfølgelig for å finne ut hvor langt din forsendelse har kommet. Ring oss gjerne på kundesenteret, så hjelper vi det raskt.

Er det mulig å få leveranse på et spesielt klokkeslett?

Vi benytter eksterne transportører til frakt og varene distribureres i henhold til kjørerutene til disse. Det betyr at vi som standard ikke har opplysninger om hvilke klokkeslett de forskjellige forsendelsene leveres ut.

Har du spesielle ønsker eller behov for levering på spesielle klokkeslett, ber vi om at du ringer vår kundeservice. Så hjelper vi deg så godt det lar seg gjøre - og som regel klarer vi å få til gode avtaler med transportørene på dette.

Hva kan vi hjelpe deg med? Kontakt oss enten det er store eller små spørsmål.
Kontaktskjema
Takk, din henvendelse er mottatt!
Contact form: Oops! Something went wrong while submitting the form.