×
0
3
:
0
0
Få 15% rabatt nå!
Din rabatt er lagt til
I dag kan du gjøre et kupp - bestill her og nå.
Hvis du bestiller i løpet av de neste 15 minuttene vil vi gi deg 15% rabatt på bestillingen din. Bestill nå!
Denne rabatt kan ikke kombineres med andre rabatter/kampanjer
Shopping Cart

Vi hjelper deg med din innredning
– fra idé til virkelighet

Vi hjelper deg med å finne de beste løsningene for ditt behov og din virksomhet. Avtal et møte med en av våre prosjektledere, eller ta kontakt på support@sono.no eller telefon 6916 5500.

Avtal et møte
Aleksander Andersen
Area sales manager
Distrikt: Oslo, Viken (Akershus Vest og Buskerud), Vestfold, Vestland (Rogaland)
Arne I. Woldvik
Area sales manager
Distrikt: Oslo, Viken (Akershus Nord), Innlandet, Trønderlag
Endre Scholze
Area sales manager
Distrikt: Viken (Østfold, Akershus Syd). Entreprenører Østlandet.
Ivan Viberg
Area sales manager
Distrikt: Viken (Østfold), Telemark, Agder, Vestland (Hordaland), Nordland, Troms og Finnmark
Raymond Årsbog
Area sales manager
Distrikt: Møre og Romsdal, Sogn og Fjordane
Ståle Sørhus
Area sales manager
Distrikt: Oslo, Innland, Viken (Akershus Nord), Trøndelag
Thor Arne Løkken
Salgsdirektør

Sammen skaper vi en bedre arbeidshverdag

Hos Sono kan du forvente deg produkter av høy kvalitet fra ledende merkevarer i kombinasjon med gode råd om riktig innredning. Vi hjelper deg med å gjøre din arbeidshverdag bedre gjennom funksjonalitet, effektivitet og trivsel – for deg, dine ansatte og dine kunder. Mer om Sono
Kontakta oss
Chat
Vi står klare til å besvare dine spørsmål, mandag–fredag 08:00–16:00
Telefon
Ring oss gjerne på telefon 6916 5500, mandag–fredag 08:00–16:00
E-postadresse
Forespørsler på e-post besvares i løpet av en arbeidsdag. support@sono.no
Ofte stilte spørsmål
Er det mulig å betale med faktura?

Ja, vi sender faktura på din bestilling. Les mer om de forskjellige betalingsformene vi tilbyr her.

Hva er leveringstiden?

Forventet dato for avsendelse fra vårt lager som er angitt i nettbutikken, er vårt beste estimat på en avsendelsesdato. Det vil si at det kan være avvik ved f.eks. helligdager og ferier.

Det tas alltid forbehold om ekstrerne forhold som kan påvirke normale prosedyrer for utsending fra lager. Den korrekte leveringsdato (dato for utsending fra vårt lager) er alltid påført den ordreberekftelse vi sender etter å ha behandlet din bestilling.

Hva koster frakten?

Vi selger varer med svært ulik beskaffenhet og leverer til hele fastlands-Norge. Det medfører at fraktprisen vil variere avhengig av hva du bestiller og hvor du ønsker varene levert i vårt langstrakte land.

For å se hva frakten på din bstilling er, vil denne beregnes når du har lagt varer i handlekuven OG legger inn postnummer på leveringsadressen din i kassen. Da vil fraktbeløpet beregnes og vises i valget "Standard frakt".

Vi gjør for god ordens skyld oppmerksom på at det er gratis frakt til hele Norge, om du bestiller for mer enn 15.000,- eks. MVA.

Kan man bestille som privatperson?

Sono ønsker både bedrifter og forbrukere velkomne som kunder. Avtaler som inngås med bedrift utgår fra Kjøpsloven. Avtaler som inngås med forbrukere utgår fra Forbrukerkjøpsloven, samt Angrerettloven hvor disse lover overstyrer eventuelle konflikter i betingelser.

Kan man få vareprøve?

Hvis du har et større prosjekt og ønsker å prøve ut en vare i vårt sortiment før du bestiller, da tar du kontakt med en av våre selgere eller inneselgere på vår eminente kundeservice. Ring 6916 5500 for en avtale!

Hvor finner jeg sporing for forsendelsen?

Vi bruker flere forskjellige transportører avhengig av varenes beskaffenhet og ikke minst hvor i vår langstrakte land du holder til. Dette medfører dessverre at det er problematisk å få et godt track&trace-system.

Men, vi hjelper deg selvfølgelig for å finne ut hvor langt din forsendelse har kommet. Ring oss gjerne på kundesenteret, så hjelper vi det raskt.

Er det mulig å få leveranse på et spesielt klokkeslett?

Vi benytter eksterne transportører til frakt og varene distribureres i henhold til kjørerutene til disse. Det betyr at vi som standard ikke har opplysninger om hvilke klokkeslett de forskjellige forsendelsene leveres ut.

Har du spesielle ønsker eller behov for levering på spesielle klokkeslett, ber vi om at du ringer vår kundeservice. Så hjelper vi deg så godt det lar seg gjøre - og som regel klarer vi å få til gode avtaler med transportørene på dette.

Avtal et møte
Kontaktskjema
Takk for din forespørsel. Vi vil svare deg så raskt vi kan.
Contact form: Oops! Something went wrong while submitting the form.