Ring oss på
6916 5500

Kundeservice

Logg inn

Shopping Cart
Kurv

Vi forstår hva du behøver
-for en bedre arbeidshverdag


Gratis frakt ved web-bestilling over 15.000,-


Våre eksperter hjelper deg
-fra A til Å!


Kundeservice

Betaling_ikon

Betaling

Betingelser_ikon

Betingelser

Betingelser_ikon

Leveringstid

OmOss_ikon

Om oss

Retur_ikon

Retur

Ansatte_ikon

Våre ansatte

Ofte stilte spørsmål

Er det mulig å betale med faktura?

Ja, vi sender faktura på din bestilling. Les mer om de forskjellige betalingsformene vi tilbyr her.

Hva er leveringstiden?

Forventet dato for avsendelse fra vårt lager som er angitt i nettbutikken, er vårt beste estimat på en avsendelsesdato. Det vil si at det kan være avvik ved f.eks. helligdager og ferier.

Det tas alltid forbehold om ekstrerne forhold som kan påvirke normale prosedyrer for utsending fra lager. Den korrekte leveringsdato (dato for utsending fra vårt lager) er alltid påført den ordreberekftelse vi sender etter å ha behandlet din bestilling.

Hva koster frakten?

Vi selger varer med svært ulik beskaffenhet og leverer til hele fastlands-Norge. Det medfører at fraktprisen vil variere avhengig av hva du bestiller og hvor du ønsker varene levert i vårt langstrakte land.

For å se hva frakten på din bstilling er, vil denne beregnes når du har lagt varer i handlekuven OG legger inn postnummer på leveringsadressen din i kassen. Da vil fraktbeløpet beregnes og vises i valget "Standard frakt".

Vi gjør for god ordens skyld oppmerksom på at det er gratis frakt til hele Norge, om du bestiller for mer enn 15.000,- eks. MVA.

Kan man bestille som privatperson?

Nei, Sono selger kun til private og offentlige virksomheter som er registrert med et org.nr. i Brreg. Men, du kan få levering til en privatadresse - f.eks. til et hjemmekontor - forutsatt et det er en virksomhet som mottar og betaler faktura.

Kan man få vareprøve?

Hvis du har et større prosjekt og ønsker å prøve ut en vare i vårt sortiment før du bestiller, da tar du kontakt med en av våre selgere eller inneselgere på vår eminente kundeservice. Ring 6916 5500 for en avtale!

Hvor finner jeg sporing for forsendelsen?

Vi bruker flere forskjellige transportører avhengig av varenes beskaffenhet og ikke minst hvor i vår langstrakte land du holder til. Dette medfører dessverre at det er problematisk å få et godt track&trace-system.

Men, vi hjelper deg selvfølgelig for å finne ut hvor langt din forsendelse har kommet. Ring oss gjerne på kundesenteret, så hjelper vi det raskt.

Er det mulig å få leveranse på et spesielt klokkeslett?

Vi benytter eksterne transportører til frakt og varene distribureres i henhold til kjørerutene til disse. Det betyr at vi som standard ikke har opplysninger om hvilke klokkeslett de forskjellige forsendelsene leveres ut.

Har du spesielle ønsker eller behov for levering på spesielle klokkeslett, ber vi om at du ringer vår kundeservice. Så hjelper vi deg så godt det lar seg gjøre - og som regel klarer vi å få til gode avtaler med transportørene på dette.

Chat

I vår chat svarer kundeservice på dine spørsmål umiddelbart.

Åpent mandag-fredag kl 08:00-16:00

Telefon

Ring oss gjerne i åpningstiden som er mandag-fredag kl 08:00-16:00.

Telefon: 69 16 55 00

E-post

Henvendelser på mail besvares fortløpende og i løpet av en arbeidsdag.

support@sono.no