Shopping Cart

Vi hjelper deg med innredningen!

Sono er en komplett leverandør av innredninger til kontor, lager, verksted og garderobe – fra idé til virkelighet

Vår misjon er å gjøre din arbeidsplass bedre, og legger vår ære i å levere gode løsninger som samsvarer med dine behov – raskt, effektivt og til riktig pris.

Vi hjelper deg med å effektivisere og optimere din virksomhet, samt forbedre ditt arbeidsmiljø og minske påvirkningen på det ytre miljøet.

Prosjektleverandør
Sono er medlem i Startbank, ProductXchange og Grønt Punkt, og er ISO-9001 og ISO-14001 sertifisert. Fokus på etisk handel og bærekraft er et krav vi stiller til alle våre partnere og produsenter.

Ta kontakt

Slik jobber vi sammen med deg for å oppnå et best mulig resultat for ditt prosjekt
Sono er en av Skandinavias ledende prosjektleverandør av innredning til kontor, lager, verksted og garderobe. Dette sikrer deg høy kvalitet, riktig pris og levering til avtalt tid.
1. Dine behov, ønsker og krav

Det første vi gjør er å danne oss et godt bilde av din arbedsplass, dine behov, ønsker og krav – og dine tanker om hvordan du ønsker å fremstå visuelt. Vi tar ofte utgangspunkt i din eksisterende profilguide der form og farger ofte utgjør en sentral rolle.

Sono tilbyr et vidt spekter av produkter – fra de enkle og rimeligere til mer eksklusive kvalitetsmerkevarer i en høyere prisklasse. Det er derfor avgjørende at vi forstår dine forventninger og ditt ambisjonsnivå før vi går i gang med å designe et løsningsforslag med påfølgende pristilbud.

2. Budsjett

For at dine forventningen skal stemme overens med sluttresultatet, jobber vi gjerne innenfor rammen av et budsjett. For større prosjekter kan vi involverer våre designere som kan visualisere løsningsforslag basert på tegninger av dine kontorlokaler, ditt lager, verksted eller garderoberom.

3. Produktutvalg og forslag til løsninger

I vårt forslag får du presentert løsninger vi mener vil ivaretar dine behov, ønsker og krav på en best mulig måte. Innredning av lokaler handler om å utnytte arealet på en best mulig måte samtidig som effektivitet, ergonomi og trivsel ivaretas for å skape en god arbeidsplass.

4. Levering og installasjon

Våre selgere, prosjektledere og interiørarkitekter jobber tett sammen med logistikkavdelingen, som har lang erfaring og høy presisjon med hensyn til levering og installasjon.

5. Prosjektoppfølging

Når vi er ferdige med ditt prosjekt, vil vi gjerne høre dine tilbakemeldinger for å læring og forbedring.

Hvis det er noe du ikke er fornøyd med, eller det er noe vi ikke har klart å levere på, vil vi gjerne høre om dette også slik at vi får en mulighet til å rette opp eller kompensere for våre feil.

Vi hjelper deg med din innredning
– fra idé til virkelighet

Vi hjelper deg med å finne de beste løsningene for ditt behov og din virksomhet. Avtal et møte med en av våre prosjektledere, eller ta kontakt på support@sono.no eller telefon 6916 5500.

Avtal et møte
Aleksander Andersen
Area sales manager
Distrikt: Oslo, Viken (Akershus Vest og Buskerud), Vestfold, Rogaland
Endre Scholze
Area sales manager
Distrikt: Viken (Østfold, Akershus Syd). Entreprenører Østlandet.
Henning Olufsen
Area sales manager
Distrikt: Oslo nord, Akershus nord, Innlandet og Trøndelag
Ivan Viberg
Area sales manager
Distrikt: Viken (Østfold), Telemark, Agder, Vestland (Hordaland), Nordland, Trøndelag nord for Stjørdal, Troms og Finnmark
Thor Arne Løkken
Salgsdirektør

Her finner du oss
1. Sarpsborg (Hovedkontor)

Sono Norge AS sitt hovedkontor ligger i Sarpsborg. Du er hjertelig velkommen til å besøke oss.

Vår besøksadresse er:
Sono Norge AS
Bredmyra 4, 1739 Borgenhaugen
Telefon: 6916 55 00
E-post: support@sono.no

2. Oslo (Salgskontor)

Sono Norge AS har salgskontor Oslo. Avtal gjerne tid for et møte og en hyggelig prat om dine behov for innredning til kontor, lager, verksted og garderobe.

Besøksadresse:
Sono Norge AS
Stålfjæra 7, 0975 Oslo
Telefon: 6916 55 00
E-post: support@sono.no

 

3. Sarpsborg (Lager)

Sono Norge AS sitt sentrallager ligger i Sarpsborg.

Adressen er:
Sono Norge AS
Bredmyra 9
1739 Borgenhaugen

Åpningstider er: mandag - fredag 07.00 - 15.00

For å avtale henting eller returer av varer, ber vi deg om først å kontakte vårt kundesenter. Det gjør du på
telefon: 6916 5500
e-post: support@sono.no

Avtal et møte
Kontaktskjema
Takk, din henvendelse er mottatt!
Contact form: Oops! Something went wrong while submitting the form.

Bærekraft. Vi skal være en god partner for både mennekser og miljø.

Vi bryr oss om miljøet og vårt mål er å kun jobbe med miljøvennlige materialer og metoder. Vi har kommet langt og vårt bærekraftsarbeid har intensivert. Vi er ikke ferdige ennå, og ambisjonene våre er høye. Sono skal være en drivende aktør og styre bransjen i en bærekraftig retning. Den ambisjonen forplikter, og vi er klare til å ta utfordringen.

Vårt sortiment består av et bredt spekter av produkter som bidrar til en bærekraftig arbeidshverdag. For å sikre bærekraft tas det hensyn til både kvalitet, miljø og den sosiale dimensjonen. Dette gjør at vi stiller høye krav til oss selv og våre samarbeidspartnere. Noe som har resultert i at store deler av vårt sortiment er merket med viktige miljøsertifiseringer.

Svanemerket oppfyller miljøkrav til råvarer som tre, metall, møbeltrekk og plast. Det stilles også tøffe krav til kjemikalier som brukes i produksjonen av møblene. Svanemerkede møbler er av høy kvalitet og er testet for holdbarhet. De er blant de minst miljøskadelige på markedet.

Möbelfakta er en kravspesifikasjon til møbler som skal være til hjelp uansett om du er produsent, innkjøper, forhandler eller forbruker. Kravene er basert på tre deler: kvalitet, miljø og samfunnsansvar.

Vi jobber systematisk for kontinuerlig å minimere miljøpåvirkningen ved transport. Det gjelder valg av transportmiddel, valg av drivstoff, ruteoptimalisering, maksimering av fyllingsgrad og økonomisk kjøring.

Vår kultur er preget av åpenhet, engasjement og presisjon. Vi handler og behandler mennesker med ærlighet og respekt.

Kunnskap – for et bærekraftig arbeidsmiljø

Hos Sono får du faglige råd og god veiledning ved valg av innredning til din virksomhet. Vi vil bidra til å gjøre din arbeidshverdag bedre gjennom å tilby produkter med god ergonomisk funksjonalitet som øker effektiviteten og trivselen for deg, dine ansatte og dine kunder.

Mange av våre ansatte i konsernet er autoriserte fysioterapeuter eller ergoterapeuter.

Altfor ofte investerer bedrifter i å fikse arbeidsplasser fordi det har oppstått problemer. Ved å jobbe proaktivt med disse problemstillingene kan en mindre innsats bidra til å redusere sjansene for at det oppstår problemer, og samtidig sikre optimale fysiske arbeidsforhold.

Hver dag får vi nye erfaringer gjennom arbeidsplassbesøk, og ved å forebygge eller avhjelpe arbeidsrelaterte problemer i en tidlig fase, er vi med på å skape et sunnere og bedre arbeidsmiljø. Vår unike kunnskapsbank lar deg føle deg trygg i våre råd og anbefalinger.

En velutstyrt kontorstol er ikke mye verdt hvis du ikke utnytter mulighetene som finnes for individuell og riktig innstilling. Ingen nyervervet arbeidsplass i verden kan forhindre arbeidsrelaterte problemer dersom du sitter feil, jobber i feil høyde, har feil avstand eller posisjon på skjermen, utilstrekkelig avlastning for armer og skulderparti, begrensede variasjonsmuligheter med mer. Dette kan vi enkelt hjelpe deg med.

Interiøret skaper en hyggelig og identitetsskapende helhet. Med vår unike kombinasjon av ergonomer og interiørspesialister kan vi oppnå en funksjonell og moderne helhetsløsning. Viktige helse- og arbeidsmiljøaspekter kombineres med veldesignede møbler, farger, tekstiler og former. Ved å utnytte romforholdene best, med trivsel og ergonomiske løsninger for ansatte i fokus, kan vi bidra til en sunnere arbeidsplass og en økt lønnsomhet.

Engasjement og god service

Vi er et helt kunnskapshus som står klare til å hjelpe deg med ditt prosjekt.

Vi kjennetegnes av utmerket kundeservice, raske tilbakemeldinger og tett samarbeid med kunder, entreprenører og byggherrer. Når du velger oss som leverandør får du ikke bare et produkt, men en komplett løsning basert på spesialistrådgivning.

Vi er din partner som samarbeider for å skape sunnere, sterkere og mer lønnsomme bedrifter. Vi forankrer på ledernivå og jobber deretter sammen for å utvikle strategi, spilleregler, metoder og mål for å oppnå optimalisering av arbeidskapasiteten.

Våre erfarne selgere hjelper deg i den innledende prosjektfasen, med råd og budsjett, og vi vil være med deg hele veien frem til det ferdige prosjektet om du ønsker det. Du kan forvente høy kompetanse og stort engasjement gjennom hele prosjektet, noe som gir deg tryggheten du trenger for å gjøre en god handel.

Vi er engasjerte og konstant tilstede for en smidig kundeopplevelse for deg.