Telefon 6916 5500

support@sono.no

Shopping Cart

Garderobe- og oppbevaringsskap

Sono har spesialisert seg på prosjektleveranser til store og små byggeprosjekter der fast innnredning av garderobe- og oppbevaringsskap med sittebenker, knagger og annet tilbehør er en del av leveransen.

Mer informasjon

Velg en produktkategori

Kundenes favoritter i kategorien Garderobeinnredning

Sarpsborg Metall Garderobestativ Ensidig Bredde 2030 mm
5.020,-
6.275,- (inkl. mva)
Sarpsborg Metall Knaggrekke 7 lange bøyler
1.000,-
1.250,- (inkl. mva)
Sarpsborg Metall Skohylle 105 cm
780,-
975,- (inkl. mva)
Sarpsborg Metall Knaggrekke 7 lange kroker
1.000,-
1.250,- (inkl. mva)

Vi hjelper deg gjerne!

Vi hjelper deg med å finne de beste løsningene for ditt behov og din virksomhet. Har du spørsmål eller trenger hjelp, kan du chatte med oss, ta en telefon eller legge igjen en beskjed gjennom vårt kontaktskjema.

Legg beskjed
Aleksander Andersen
Area sales manager
Distrikt: Oslo, Viken (Akershus Vest og Buskerud), Vestfold, Vestland (Rogaland)
Endre Scholze
Area sales manager
Distrikt: Viken (Østfold, Akershus Syd). Entreprenører Østlandet.
Ivan Viberg
Area sales manager
Distrikt: Viken (Østfold), Telemark, Agder, Vestland (Hordaland), Nordland, Troms og Finnmark
Raymond Årsbog
Area sales manager
Distrikt: Møre og Romsdal, Sogn og Fjordane
Thor Arne Løkken
Salgsdirektør

Et prosjekt som inspirasjon til deg
Garderobe
Garderobeskap til Værnes Garnison
Mer om leveransen

Send oss en beskjed, så tar vi kontakt med deg så snart vi har mulighet.
Kontaktskjema
Takk, din henvendelse er mottatt!
Contact form: Oops! Something went wrong while submitting the form.

Ofte stilte spørsmål

Hvis du ikke finner svar på ditt spørsmål her, ta kontakt med oss så vil vi forsøke å besvare dine spørsmål og behov på best mulig måte.

1. Er det mulig å betale med faktura?

Ja, vi sender faktura på din bestilling. Les mer om de forskjellige betalingsformene vi tilbyr her.

2. Hva er leveringstiden?

Forventet dato for avsendelse fra vårt lager som er angitt i nettbutikken, er vårt beste estimat på en avsendelsesdato. Det vil si at det kan være avvik ved f.eks. helligdager og ferier.

Det tas alltid forbehold om ekstrerne forhold som kan påvirke normale prosedyrer for utsending fra lager. Den korrekte leveringsdato (dato for utsending fra vårt lager) er alltid påført den ordreberekftelse vi sender etter å ha behandlet din bestilling.

3. Hva koster frakten?

Vi selger varer med svært ulik beskaffenhet og leverer til hele fastlands-Norge. Det medfører at fraktprisen vil variere avhengig av hva du bestiller og hvor du ønsker varene levert i vårt langstrakte land.

For å se hva frakten på din bestilling er, vil denne beregnes når du har lagt varer i handlekuven OG legger inn postnummer på leveringsadressen din i kassen. Da vil fraktbeløpet beregnes og vises i valget "Standard frakt".

Vi gjør for ordens skyld oppmerksom på at det er gratis frakt på alle ordre du selv legger i nettbutikken ved bestillinger over 15.000,- eks. MVA.

4. Kan man bestille som privatperson?

Sono ønsker både bedrifter og forbrukere velkomne som kunder. Avtaler som inngås med bedrift utgår fra Kjøpsloven. Avtaler som inngås med forbrukere utgår fra Forbrukerkjøpsloven, samt Angrerettloven hvor disse lover overstyrer eventuelle konflikter i betingelser.

5. Kan man få vareprøve?

Hvis du har et større prosjekt og ønsker å prøve ut en vare i vårt sortiment før du bestiller, da tar du kontakt med en av våre selgere eller inneselgere på vår eminente kundeservice. Ring 6916 5500 for en avtale!

6. Hvor finner jeg sporing for forsendelsen?

Vi bruker flere forskjellige transportører avhengig av varenes beskaffenhet og ikke minst hvor i vår langstrakte land du holder til. Dette medfører dessverre at det er problematisk å få et godt track&trace-system.

Men, vi hjelper deg selvfølgelig for å finne ut hvor langt din forsendelse har kommet. Ring oss gjerne på kundesenteret, så hjelper vi det raskt.

7. Er det mulig å få leveranse på et spesielt klokkeslett?

Vi benytter eksterne transportører til frakt og varene distribureres i henhold til kjørerutene til disse. Det betyr at vi som standard ikke har opplysninger om hvilke klokkeslett de forskjellige forsendelsene leveres ut.

Har du spesielle ønsker eller behov for levering på spesielle klokkeslett, ber vi om at du ringer vår kundeservice. Så hjelper vi deg så godt det lar seg gjøre - og som regel klarer vi å få til gode avtaler med transportørene på dette.